Skolan

Idag kom jag till skolan och började att direkt öva inför redovisningen :O . i folkhälsokunskap, nervis var jag men de e väl alla :O ..
ja pratade lite för fort men de gick bra iaf för vi i gruppen fick VG iaf :) ! . gotti gotti :) .

sen på svenskan idag så kollade vi klart på filmen romeo o julia , jag gillar den filmen , men de jobbigt språk.. och den kan vara lite låång tråkig ibland men jä jä ;) ! ..
sen åkte jag hemåt , tog 403 för att sitta lite längre på bussen o lyssna på musik sen började de helt plötsligt att spö regna och de fick jag gå i ...
sen när jag kom hem skrev jag ut lite arbeten som jag ska lämna imorgon .. härligt härligt.. :) ! så att de blir gjort.. måste bara leta efter mitt omdöme frn praktiken för den måste jag lämna in...
längtar till lördag ! :) eller på fredag ska till jessica o fredrik någon dag men jag hade tänkt att åka upp på fredag men ska prata med dom först om de är okej :)! .

Ja ja .. nu ska ja plugga lite till sen ut och ta lite luft :P . .

Ha de gött .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0