Mvg ?

Idag så började dagen med att ha nationella prov i engelska B :O , usch å fy, först läsförståelse som gick sådär, och sedan så hörförståelse, alltså man hörde juh inte vad vissa sa på bandet, det är så jäkla jobbigt :O .

Sen efter vi hade gjort det så redovisade jag en bok , engelska bok för min lärare och det gick faktiskt bra, vid G på det så jag är nöjd :) .

Sen efter det så satte jag mig och gjorde först ett svenska prov om renässansen, tror att ja kommer klara det, hoppas det iaf.

sen gjorde jag massa medicinska ord. fick faktiskt MVG ! :) fi ck bara 2 fel :O .. det är inte fel de :) (A) .
känner mig duktig :) .

Jä jä nu ska jag dra till ica med mamma för att handla halstabletter och citron för ja tror att ja kommer få halsfluss igen, gör skit ont i halsen, den e så svullen så de känns som om ja inte kan andas :S .. hmm ja ja

Todilooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0