grebbestad <3

Va ska man säga :P , Helgen har varit jätte skön, inte för att jag har sovit så skönt men annars så har den varit lugn och go :) !
Vi var i grebbestad, det var jag, royna, mikael, conny, mamma o becca. pappa stannade hemma för de skulle blåsa så mycket..
vi kom dit och drack lite hot shots :S de består av, nåt gult , galiano eller nåt, kaffe o grädde.. men ja drack bara de gula :D
Sen så gick jag o becca ut och gick lite för jag ville se campingen hur de var nu å så :) .
Sen så blev de ström avbrott på hela campingen, kallabalik.. ingen ström o inget vatten :O .. helt mörkt, så vi tände 40 värmeljus :P .. de var riktigt mysigt :) ! .

Men sen kom strömmen tillbaka och vattnet kom tillbaka på natten där..
Så vaknade jag och det var strålande sol ute :) så jag gick ut satte mig och solade lite, sen åt vi frukost osv... åt en god mat o så...
Sen på söndagen åkte vi hem :( ..

Kom hem och så får ja ett sms utav lottie, * hej, vill du sova hos mig inatt? :) * . så jag åkte dit.. låååång väg kan jag säga.. först så tog jag bussen vid älvängen 21:15 sedan kom jag fram till bohus vid kvart i , och då var ja tvungen att vänta i en heeeeeeeel halv timme... och när jag väl kom fram till kungälv var de bara att gå till lottie ::O :P .. och den vägen är inte rolig kan jag säga :P.. bara uppförs backe :P !. menmen de gick bra ändå kom fram och hade itne sätt henne på jätte länge :) ! . så de var kul :D ..

Hmm och nu ska ja kolla film och skriva lite plugg :D ! ha de gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0