Tråk dag. !

Jag vaknade vid kanske 12:15, sover förlänge :/ , jag gick ner åt lite frukost/lunch, sen nopprade jag mina ögonbryn , gjorde ordning lite i köket och så :) tänkte att mamma skulle bli glad om jag gjorde de :) .
Sen fyllde jag upp en balja med varmt vatten och fotsalt :) , badade mina fötter :) så nu är dom lena och fina :).
Sen är det juh underbart väder ute :) soligt och fint fast lite blåsigt tycker jag.
Idag ska jag plugga till körskolan och skriva rent mina apu-uppgifter :) . usch skola nästa vecka :( , är ledig denna veckan :) .

Ska nog åka och sola ida oxå , sen kanske ut och gå :) ? , hmm får se om jag hinner :)





Lovie Lovie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0