Stan med Pottie !

inatt sov jag juh hos lille lottie pottie :) , var skit trött igår innan jag gick o la mig, usch sen när jag vaknade i morse hade jag världens största halsbränna :O , det va så äckligt så ja höll på att spy hela tiden, jag åkte hem snabbt innan skolan och tog mig en samarin och så . sen gick det över tog bussen till skolan igen och pluggade :P . Lottie va jätte sur hela dagen typ fast i slutet av stan var hon rätt glad ;) .

Efter skolan åkte vi in till stan och handlade lite kläder eftersom lottie hade fått sin lön, jag köpte en tröja bara, men lottie köpte en fin gul t-shirt, parfym och massa saker :P . vi åt subway såklart, sen satt vi ute i solen en stund, sen gick vi in i stan igen, men till slut tröttnade vi och så ringde lottie hennes mamma som skulle komma och hämta oss från hennes jobb.

Vi väntade i 55 min :p tills hon kom men vi satt i nisse och kolla på alla idioter och dom som ser helt :S "kom o hjälp mig " ut :P hehe nej va taskig ja e .. men vi hade kul . när vi stod ute så kom d en turk som typ sjöng hailahali och sen pussa han mot oss, äckel ! :O :P .. hahahahah ja säger bara d kul hade vi ändå lottie :) .

Nu sitter jag här är astrött ska lägga mig snart , sov morgon imorgon med :) skönt ! 1 timme :) (A) . jag ska sova skönt :) ta en huvudsvärktab och sen lägga mig :) .. gott gott :)



Lovie Lovie!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Halihalihalihaaaaaali ! <3

2009-03-28 @ 13:37:46
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0