Pluggis.

sitter å pluggar har gjort det i 3 timmar ungefär. stolt över mig själv, ska sen in och göra lite trafikskola sak.
Idag har jag vart hos lottie sovt hos henne :) alltid lika trevligt, vi var i stallet och lite så :) .. sen köpte vi kebab o åt :) . gott.
idag har ja vart sugen på att bada hela tiden :( . men kan itne skit också..
Helosan en är min bästa vän :) (A) ..
nemen nu får ja sluta vara så töntig, jag har vart i nödinge och kollade lite parfymer som passade mig bäst, med mamma o becca idag.
och så tänkte jag att ja skulle gå in i färgaffären och vips där såg jag lotties parfym :O . helt chockad trodde dom hade försvunnit, men dom hade en kvar och då la jag undan den tills henne :) . jag är snäll? :) ..

Men nej nu ska ja fortsätta plugga , och sen soooooooova :) gott.!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jättesnäll :D Blev såå glad! Så den ska jag gå & köpa imorgon (a)

haha, cooling som tar kort när du övningskört ;) & badkar.. hahaha!

2009-03-31 @ 00:56:43
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0