Kebab ?

Idag vaknade jag , bad charlotte ring och nu har vi pratat i 2 timmar och 16 min :P haha !
Vi ska prata ända tills vi ska äta kebab :) vi ska åka till bohus och sätta oss där och äta lite gott :) , jag måste nog börja att göra iordning mig :) . för att ja skall hinna.
Skaffat nattstad för dom som vill kolla :) Knoppz heter ja där :) halla halla :)

Usch lottie har skickat massa fula bilder till mig, massa gammla :O haha blev lite illamående haha nej men skoja :)

Sol Sol sol ! älskar Sol ! :) somamr snart ?





Lovie Lovie !

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Illamående hahaha! Bara snygga bilder ju :D

2009-03-18 @ 14:45:08
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0