Heeeeelgen!

det började på fredagen :) , ja kom hem från trafikskolan, det var luuungt och skönt tills de blev lite fest ändå, men ja drack inget för jag skulle på tattoo mässan dagen efter.
sen vaknade jag upp , bytte om och sminkade mig för tatueringsmässan med jessica o fredrik , satte mig på tåget och somnade , vaknade upp när ja var i trollhättan. när ja var framme vid öxnered så hoppade jag av jessica o fredrik hämtade upp mig vi åkte ti överby för att handa lite kläder och sådant :) . sen drog vi till tatueringsmässan, vi fick gratis inträde :) rätt gött faktiskt för til dom där adnra 160 spänn kan man juh göra andra saker för :)
När vi var klara där och hade kollat lite så åkte vi hem till syster min och hon gjorde klart hret på mig för att ja skulle vara sandy i grease , Det var juh maskerad hos lottie , hennes syster hade ordnat :) .sen åkte jag hem gjorde iordning mig och sen drog till lottie, och där började det med music quiz :P, rätt kul faktiskt :) . sen bästa utkädset , twinnie vann :P hehe.. sen var det olika påstående :) . ja men det var en kul och en lyckad kväll, och på söndagen , den ska vi inte ens prata om !
:P


Lottie är världens underbaraaste tjej :) <3

LOVIE LOVIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0