Gooooooo dag <3

Idag var det allt en hiiiimla go dag, förutom att patienterna har fått magsjuka , igen ............. :( usch... det är sjukt hur det sprider sig, ah jag har fått springa fram å tbx som vanligt men nu ovanligt mycket.. fick inte någon rast. hann att röka 1 gång, sen tog jag blod med kanyler, vart med sjukymnasten och lite med sskn . aaah osv ...

men sen fick jag sluta kl 12 för att min handledare är så gött snäll :)

Ja men nu ska ja vila lite grann innan royna och mikael kommer tbx från besiktningen av bilen..


Men ..

Lovie Lovie!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Em!

Ville bara säga att jag tyckte att det var riktigt jävla omoget och taskigt av den där tjejen i sthlm att göra som hon gjorde på nätet. Du är jättefin som du är och jag hoppas inte att du tar åt dig av avd hon sa. Hon är bara avundsjuk!

Kram Helena

2009-03-03 @ 21:04:53
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0