Favoriten!

detta var juh en bra start på självaste skolan, eller inte :O . försov mig till kl 15:00 :O hur fasen kan jag göra det ientligen, aja om man heter emelie så kan man altl :P , var helt seg iaf ! i hela kroppen och i hövet , fy, sen så träffade jag inte N utan det blev att vara hemma o laga mat sen så åkte jag till stan med lottie så att hon kunde äta burger king för sista gången,. :P sen när ja kom hem trodde ja skulel få skäll utav mamma för att ja inte var i skolan men ist blev hon glad att se mig för hon trodde itne jag skulle åka hem ens :P .. haha ! men de gjhorde ja :) .

Sen skulle ja gå och lägga mig , men kollade på hotel rwanda , lipade som en gris :( .. speciellt när bussarna komemr och alla barnen ::( usch, Sen kolalde ja på blades of glory :P . haha rolig film , skrattade as mycket :) värd att se för dom som itne har sätt den :) .

Somnade kanske vid 3 eller något , halv 4 kanske. sen vaknade jag och nu sitter jag i skolan och ska snart in på lektion :) .

Lovie lovie .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0