Den ska bli min!



Alltså jag har hittat den underbaraste parfymen som finns, ska köpa den nästa månad ! :) . hehe jessica simpson :) lovie ! säger ja bara.
Jag o lottie åt frukost i skolan idag och hade nice, sen gick vi ner till torget och hämtade ut hennes parfym, :) som ja hade lagt undan , snälla jag ? :) . hehe sen var jag riktig duktig i skolan idag tycker ja :) (A) , Sen efter skolan så åkte jag o lottie in till stan för hon skulle lämna tbx sin body som hon aldrig skulle använda :) och jag sa till henne att hon itne skulle köpa upp dom pengarna på annat och det gjorde hon itne ! DUKTIGT ! :D .




När jag kom hem så skrev ja på lite ferie habla , och skulle göra mat och då brände jag mig :( .. usch det gjorde skit ont och nu är de rött o alledes fult hoppas de går bort :O .. ja vill inte ha nåt ärr eller nåt..



Hmm Ramlösa - mango! mmmmmmh den e goooo ! :) mamma köpte den till mig idag :) (A) ..
Imorgon är vi lediga och då ska ja sova ut och bara ta det luungt , kanske plugga lite, men ja vet inte vad ja ska plugga på :S .. men aja .

Nu ska ja sleep !:) , skit trött sov juh inte många timmar inatt :S ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0