Där ser man :)

Igår var det oturs dagen , haha jag försov eller glömde av körskolan =/ :P . Men d gick bra ändå, sen kom Lottie till mig och vi gick ner till ica och hyrde film, The frontiers, fan den var äcklig, riktig vidrig ibland. den handlade om nazister, kanibaler och så., det var 4 ungdomar som bor i frankrike i paris och ska åka därifrån för det bombas och så, så två av dom undomarna checkar in i ett öde hotel och då brakar helvetet loss :P , den e äcklig .!

Sen så övningkörde jag till nödinge och lottie gick till bussen och jag skulle möta frida :)
vi hängde med mamma i lite affärer och sen övningkörde jag lite till och sen åkte vi till frida. Vi var mest på msn och hade kul sen så hade vi tråkigt så vi bad Daniel komma, och det gjorde han . Så vi spelade lite buzz och pratade och hade trevligt, sen så körde danne hem mig . och då gjorde jag iordning mig och gick och la mig och sov :)

Och idag ska jag och familj åkte till jessica och ha lite spel kväll och så :) trevligt ska det bli. träffa collin och terror , fredrik och jessica :) det är alltid kul :) .

Lovie Lovie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0