Amerikansk sallad !

Dagen/morgonen började med att jag åkte buss till körskolan och satte mig där i 4 timmar :O , Det var jätte tråkigt. kul att träffa klassen och så men det är tråkigt, för det ända vi får göra är att lyssna och skriva ner vissa saker som han redan har gått igenom :O , men men det är bara att bita i det sura äpplet och gå :P .
Sen hänga självaste o den bästa lottie med mig hem :) trevlans var det allt :) , vi rökte lite vattenpipa som gick förvånande bra idag :O annars brukar kolen alltid vara så himla  seg, men det gick allt bra :) , sen tog vi massa bilder och höll på att löjla oss som vanligt :) (A) som vi brukar göra. Sen ringde vi Da mille och beställde amrikansk sallad till mig och kebab talltik till lottie :) .. fan va mätt man blev efter.. :O kändes som om jag skulle sprängas eller något .
sen lämnade jag henne vid bussen och sen träffade jag niklas och nu så sitter jag med frida och pratar . :P





Lovie Lovie  !

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Babby babbbbbbyyyyyy. BÄÄÄÄÄÄST<3 :)

2009-03-22 @ 23:23:11
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0