today was the day ! :)

idag vaknade jag vid tio . Hm satte mig ute vid solen och gjorde lite frukost senare :) .
Sen tog jag på mig lite kläder och pappa å dom som åkte till tanum och grebbestad för att handla dagens dag :) .
det blir oxfile och grejer :) alledes strax dom ska börja grilla nu :) .

Iaf, så när dom kom hem från tanum, så åkte vi till grebbestad för jag skulle köpa present till jessica eftersom min älskade systar FYLLER år ! :) 22 bast blir hon :) . Grattis Jessica :)
hoppas du får en bra dag :) !

ja och sen när vi kom tillbaka till campingen så åkte vi ner till havet där pappa å dom väntade för att åka ut till våran älskade ö :) .

där satt vi och hade trevligt, och grillade korv och bröd :) . gott var de som mellan mål.. jag har badat och solat och tagit de lugnt.. nu är jag jätte trött så snart gå och lägga mig , ska bara gå ner till havet sen och sätta mig på berget o ta de luuungt ! :D

men nej nu ska jag snart äta en god mat :D .
Men kanske kommer in sen och berättar lite om något hänt, men annars god natt :D :)!


HA DE :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0