stress dag :O

Idag har de bara varit stress känns de som.. sitter här nu och försöker lugna ner mig, fast jag ientligen behöver packa lite mer grejer till grebbestad.
Jag gick upp imorse och städade direkt, vattnade blommorna och väntade på att mamma skulle komma hem från läkaren angående om sin fot.
jag har packat och gjort grejer hela tiden, vart högt uppe i varv .. hmm så ja måste lugna ner mig för jag ska juh övningköra upp till grebbestad.

Ska möta upp min syster också tror jag för att hon ska låna en väska av mig och jag ska lämna saker jag lånat av henne :) .
så som syskon gör.. lånar saker av varandra :P .

Ja men iaf så ropar mamma på mig nu men jag bloggar vidare senare när jag har kommit upp :)

Ha de bra :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0