Städning idag =)

Idag vaknade jag vid 11 o var helt seg, gick ner o åt lite frukost, 1 macka o en tallrik fil :).
Sen satt jag o kollade tv lite grann :) , det blev LA ink och Miami ink att kolla på.
Då fick jag min idé att städa mitt rum, för att ja kunde knappt andas där innan jag städade.
så jag städade där och när jag skulle gå ner och hämta dammsugaren så fastnade jag att hänga tvätten och tömma diskmaskinen så jag städade där nere oxå ;) .
då gick jag upp o dammsugde :) och fint o fräscht är d nu iaf :) .
ska fråga mamma strax va ja ska laga för middag idag..
hmm jag har ingen idé faktiskt va de kan bli idag.. kanske grilla flintastek :P .. hmm ja vet inte .. ska fråga henne.

Och idag är de bara en helt seg dag , resten av dagen, ska in å duscha sen ska jag vänta på mamma tills hon kommer hem och sen blir de väl att kolla på film eller något :) har ingen att göra ! :) men men.

har varit ett fint väder idag, trots att ja knappt vart ute.. :) men men imorgon;) .
ja vet föresten inte om jag ska hänga med till grebbestad imorgon men jag tror de för att jag vill åka ut med båten till en ö och grilla och bada :) .

men nu ska ja ner o ringa mamma . see you soon .

Ha de !

här kommer lite bilder på mitt rum :P !

Innan :)


Och ...

Efter:)



Efter, fast från andra sidan rummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0