Sooool :)

idag när jag åkte hem från skolan , så kom mamma o carina och hämtade mig , vi körde och hämtade ida med och så hade hon precis missat sin buss så hon väntade hos mig en stund sen följde jag henne till centrum och där mötte vi cissi o gäbbi ..
Sen gick jag hemåt igen :) , kom in och satte mig i solen med en cigg i andra handen..
och sen gick jag in för att äta glass men då läser jag på glassen och då är de vete i :S .. har aldrig hört talas om en vanilj glass har vete i sig men men, så ja kunde inte äta glassen :( ..
ska ner och hjälpa mamma laga mat, vi ska äta kyckling wok :) gott gott..
Men först ska jag ut och sitta i solen lite och sen igång med maten...
hm ja undrar vad ja ska göra idag för imorgon är jag ledig :S .. hehe är ledig på onsdag med o torsdag :) ! de här blir världens goaste vecka ! :D

Hade skit kul i helgen föresten, var i trollhättan på crusing med jessica, fredrik, anna o dennis :) ! hehe de var allt fun fun  ..

jä jä, hoppas de händer något kul sen :S kommer ha jätte tråkigt... :( !
vill verkligen hitta på något :)!

Ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0