Skolan o ny säng.

Nu i natt har jag sovit i min nya älskade säng ! :D 1.40 blev de :) ! mmmmmmh sov som en gudinna inatt.love it !
nu sittrer jag i skolan och har pluggat på arbetsmiljö o omvårdnaden :) ! mental hälsa har jag gjort med , så nu har jag pluggat skulle ientligen gjort bild också men den kärringen är juh dum i huvudet ! :P haha
Förlåt men hon sa att hon skulle vara här i skolan idag och nu så är hon inte här för nu är hon hemma med sin klass hemmahos henne :S hmmm de måste juh vara planerat . hon kan juh inte säga till oss att vi kan ha bild när hon inte kan vara i skolan :S ..


Jä jä ska snart gå och äta. .. ska skriva litem er omvårdnad nu ! ha de gött ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0