lite helg och dagens dag :)

I helgen så var de trubadur i grebbestad, gick ner dit, blev lite dragen och så träffa vi på någon Emo :P , haha rolig var han., Men men..
Sen så skulle vi gå upp till villavagnen, var där en liten stund, tjötade med pappa å dom.
Sen så gick vi neråt mot havet, och då träffade vi på 2 Norska killar, Alexander och daniel hette dom, trevliga.

De sista dom sa till mig var, kom hit ner på onsdag och Lova det nu :P ^^ .hahaha fast ja vet inte för ja ska juh kanske åka ut till ellös med lottie :) !

jä jä igår hade vi födelsedags kalas för Jessica :) . utav mig fick hon ett jätte fint halsband :) blått och massa sten pärlor, ja ja fint var de iaf., Sen utav mamma o pappa fick hon två tavlor, segelbåt (prydnad), maskara o läppglans :) .
av royna å mikael fick hon något jag inte kom ihåg, joo ögonskugga, o så tror jag :P .. och pengar :P .
sen de andra kom ja inte ihåg :P..
^^
Ja men idag då så ska ja snart åka ibäg och bada, min dag började med att ja gick ner i min fula t-hirt och skulle ta en cigg på balkongen, o där sitter en snygg kille, blir skit chockad :O ..

det var grannens bror o hon som hade kommit över för att han behövde väg beskrivning till Grebbestad, för han hade en kompis som bodde där och dom skulle ut och åka båt denna fina dagen :) !
ja sen så kollade jag mamma å becca på en film, en kass film !
Eden Lake hette den.. det handlade om ett par som skulle dit och campa, så träffade dom på ett par ungdomar som saboterade för dom.
Och sen råka mannen i paret döda gängets ledares hund och då började allt , mannen blir dödad och tjejen blir jagad hela tiden och försöker fly .. :P .. den kanske låter spännande men den var sååååååå kass :P .

Ja ja nu ska ja byta om till bad kläder :) ! .
ha de bra :D puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den filmen är verkligen svindålig!

2009-06-30 @ 23:27:14
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Joooo den e skit kass ! :O .. haha !

2009-07-01 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0