Dagens dag.

idag vaknade jag upp över att mitt alarm på mobil slogs på :O . utav någon helst anledning.
höll på att dö iaf.
ja, men så gick jag upp gjorde frukost och duschade :) .
Började att laga mat vid typ 3 för att vi skulle ha revbenspjäll, och vi steker dom först och sen kokar dom, och de blir jätte gott, så det blev alltså till middag revbenspjäll, potatis sallad och en jätte god sallad.

Sen övningkörde jag till hultasjön, så att becca o sonny fick bada lite.
det var inte så mycket folk vid den tiden vi åkte, kom inte ihåg nu när vi åkte men lite folk var de iaf. ska dit imorgon med, för imorgon ska de bli jätte fint väder :) . längtar jätte mycket..

har gjort i ordning lite i bloggen idag, kommer mer imorgon :) ska göra den riktigt glansig har jag bestämt mig för iaf :) . gött i gött gött.

ska snart lägga mig o kolla film och sen sova..
har juh inte sovit så skönt i natt..
drömde en jätte konstig dröm, kommer inte ihåg den men konstig var den.
jag har haft en riktig slö dag idag ...

men men pratar med "A" nu .. ja tror att de blir en lång helg i grebbestad i helgen...

ska juh åka dit på torsdag ... längtar som fasen :) .

iaf så syns vi imorgon :)

ha de bra!


Obs, bilden är från grebbestad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0