Dagen.

Ja nu sitter jag här ska igentligen göra lite läxor men tänkte lägga ett blogg inlägg innan :) .
när jag kom hem från skolan så la jag mig i min nya säng och somnade diretk ! :O . sov nästan i 3 timmar..
jag vaknade av aqtt mamma ringde och frågade om jag kunde laga mat.
så jag gick ner och lagade korv stroganoff med ris o grönsaker.
Innan maten var klar, kom min moster o carina för att klippa katternas klor, och sen satte vi oss och åt.
maten var jätte god ! :)
Sen gick jag upp la på min nya madrass till sängen och städade mitt rum :) fint fint :)!

Så nu sitter jag här med svenska blocket framför mig och funderar på att göra novellen lite så att man kan skicka in den.

jä jä kanske skriver senare om det händer något kul :D !


Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0