trött, o life of ryan

nu så sitter ja och kollar på life of ryan, de är maraton av de tror jag , har vart de hela tiden nu i flera timmar såå :P .. jag gillar de men vissa avsnitt kan vara s jäkla stöande, då kan han vara en borskämd skitunge o i vissa är han hur go som helst :P . men men vad är man inte m man är så rik som han är :P .. ja ja ..
ska snart börja laga mat innan de börjar åska :P.. för de tror ja att de kmmer att göra snart.. de regnar som fan iaf...
tråkigt...

ska snart ut med terror igen i ösregnet kul kul kul......

ska nog förflytta mig ut nu så jag kan ta en cigg :P..
 så då får jag lämna datan och gå:).. men ja kommer såklart in senare och skriver . kanske efter jag har lagat maten :).. hehe jag undrar vad ja ska kolla för film :O?..

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0