Party yesterday and maybe lottie today.

Hm har varit väldigt dålig på att uppdatera men ska försöka att bli bättre på det :P.
igår så var jag på fest i nödinge, med frida. :) det var allt kul, men kände typ inga :P men de blev roligt sen när man fick i sig lite alcohol .

Mamma kom och hmtade mig vid kanske 1 ..
och frida hon sprang iväg och blev tagen av polisen blev förd till sjukhuset .. :O men hon mår bra iaf ! så de e juh huvudsaken :).

idag vill jag vara med lottie, saknar den plutten..
men orkar verkligen inte sätta mig på en buss idag så jag ska höra med mamma om hon vill köra mig dit (A) . men de kommer hon nog inte vilja men ska höra med henne.
för isf så tar jag nog med mig gituar hero :) (A) så kan vi spela (A) .

men men nu ska jag dra .. har precis ätit så måste ha en cigg :)

åt cesew masala med kykling i och ris till det . <3 mmmmmh!

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0