onsdagen blir seg .

Idag vaknade jag utav att pappa ringde mig vid halv tio, sen så kollade jag lite på tv, och vilade ... sen kom mamma in och frågade om jag skulle komma ner och äta frukost, å då var kl halv tolv.
satte mig o åt frukost och tog en cigg, sen kollade jga på LA ink och Miami ink :) . bra program tycker jag...

nu sitter jag här och skriver lite blogg o kollar på lite hem sidor..
ska snart gå ner och sola och sen duscha :) , mamma å dom ska åka till grebbestad idag, denna veckan kanske jag ska hänga med lottie till ellös :) .
iaf så blir de nog bara en seg dag idag :P .. de e bara så jäkla varmt :O .. så jag vet inte vart ja ska ta vägen.. de skulle bli åska idag, men förlåt jag ser inte ett ända svart moln eller något moln alls :S .. så ja vet inte, de kanske kommer ikväll :P .. å då är jag ensam hemma :O ! . * rädd *

nej men nu ska ja dra ut och sola lite grann, men vi höres sen..

+ att lyssna på blondie - one way or another , grym låt ! :D



Ha de bra :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0