Ny städat o film natt :)

Nu har jag precis blivit klar med städningen :) , ska snart tända ljus och lite sådant o lägga mig o kolla film :) ! mmmh härligt. längtar verkligen :D .

alltså mitt rum var så stökigt :P , ni kommer nu att få före och efter bilder och senare får ni bilder på när jag har tänt lite ljus och mys :) <3 ska nog poppa popcorn :) .

imorgon är det U2 som spelar på ullevi :( ville verkligen se den konserten men var för sent ute med att köpa biljetter..
lite synd för dom är jäkligt bra .. :) ! love it.
hmm hoppas kings of leon spelar någon gång då ska jag se dom iaf :) mmmmh mmmh mmmmmh ! :D

Nu ska jag ringa efter pappa som är hos grannen så att jag kan gå och lägga mig i lugn o ro :) .
ska ringa lottie innan o ta en cigg så är de bra =) .

men enjoy . :)


före:






Efter:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0