lite sammanfattade dagar :P

jag kom till jessica o fredrik i måndags :) , trodde de gick tåg men nej de gick bara många tåg med massa byten, så jag fick ta bussen som tar nästan 1 timme.. segt men de gick ändå, fick stressa apa av mig :P ..

men sen kom dom och hämtade mig vid 3 ungefär i trollhättan och sen åkte vi in till överby för att lämna tillbaka en resesäng till collin som dom hade köt som hade varit sönder.. så då fick dom pengarna tillbaka..
vi gick och handlade lite annat, mat å sådär..
sen senare på kvällen å kollade vi på film, streets of blood, den var kass .. höll på att somna till filmen..

sen på tisdage så åkte jag o jessica till överby igen för att kolla om de fanns en resesäng på jysk som dom skulle köpa men den fanns inte kvar.. ocg jag säger bara de vilken dlig service vi fick... :O
vi hade köpt ett giutar hero till fredrik o jessica innan, så nu kommer fredrik att stå och spela sönder det. .:P
haha nee då..
Sen köpte vi lite baby mat till collin och sen kom vi hem för att bada.. ja o jessica trodde de skulle varra jätte kalt i vattnet men ne det var skit varmt, vi lg kanske i vattnet i 2 timmar :P .. hehe lovlie :)

Hmm jadu går dagen hände inte så mycket mer än att jessica köpte nya skor igen :P , och att vi badade igen :P ..
Sen var man så trött så man gick och la sig :P ..

Och idag, har inte hänt mycket än men jag vet iaf att vi ska ut o gå lång promenad med terror i ös regnet :P .. men roligt roligt ändå (A) ...

Ja ja iaf , så kanske vi hörs imorgon :) ..
Go morron o hej då :) !

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0