Liseberg yesterday.

igår vaknade jag o lottie och var inte alls så taggade på liseberg, vi hade sååå ont i magen. jag gick ner köpte åksjuketabletter och sen så åkte vi ändå.. vi åkte med jessica, fredrik, anna o dennis.
jag ska bara säga det att fy fan vad mycket folk.. alla var som packade sillar. det var 40 min kö på verenda jäkla åk grej.. :O .


Jag och lottie blev skit trötta efter att ha tagit dom åksjuke tabletterna. för biverkning var att man kunde bli jätte trött. så jag kommer aldrig ta en sån tablett när jag ska till liseberg :P. haha !
Men trevligt var de iaf. åkte lite grejer.
åkte den nya hanghai, den var skit skön ..

ah och när jag skulle åka den så sitter man juh utåt mot alla folk istället för inåt och då satt jag så slappt med ryggen så när den grejen där bak som höll fast en , den gjorde så jag klämde mina bröst. så jag skulle fixa till dom och då börjar en man att skratta åt mig, han skrattade så mycket att han började gråta!.
och sen så mötte jag honom vid lisebergsbanan sen och då började han skratta igen... herregud ! hahahah. PINSAMT!

Anna o Dennis vann bara massa stjärnvinster hela tiden :O de var sjukt.. dom van 2 kilo marabou o 2 kilo geisha och sen 2 små tigrar och en jätte stor tiger! dom lilla jäklarna ! hahahahaha.

Men sen när jag o lottie kom hem till mig igen så var vi så trötta så vi gick nästan och la oss direkt :P .. herregud va trötta vi var..

men jag hade iaf en jätte trevlig dag ! . det får vi göra om, fast när jag inte tar någon jäkla åksjuke tablett ! hahaha:P.. ja ja .

idag vet jag inte vad ja ska göra.. e lite fest sugen :P .

me nmen ha de bra ! . pusss!

Dennis vid kollerado =)


Lottie vid kollerado :)


jessica vid buger king:)



Anna och Jessica vid flume Ride :)



Kanonen o balder =)



Jessica o fredrik vid kollerado :)!




Sen var vi vid tyrolen lite ! elelr va de heter:P



Flume ride!



Lotta på liseberg! ;) haha

Lite sammanfattade bilder bara :D !


Göra om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0