Harry!

Igår så gick jag upp tidigt för att göra iordning mig till att hämta lottie o sådant där :) .
Lottie kom till överby, så jag, hon o jessica kollade lite i affärer, jag hittade, 2 par örhängen, 1 klänning o hårspännen. :)
 sen när vi hade vart där så åkte vi till en resturang i vänersborg, Italia :)
Jag å lottie tog samma pizza, Caio speciall eller något :) god var den iaf.
jessica o fredrik tog något annat :P .. kom inte ihåg men det såg gott ut iaf.

Sen så gick vi in i lite andra affärer för det var en timme kvar tills bion skulle börja :) .

Vi satte hos i bio salongen och började kolla på den.. den var bra men jag ska inte säga för mycket men jag kan inte förstå att de hände i slutet :O ! all you who have seen it, they understand what i mean ! .

jaja , sen åkte tvi hem till jessica o fredrik, kollande bussar och åkte hem..
lottie sov hos mig inatt. längesen man såg henne ! :) vill inte vara ifrån henne nu haha ! . men imorgon blire liseberg ! :) YEY! .
nu ska jag dra iaf :D . bilder kommer imorgon ! :D lovie

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0