hääääääärligt väder today ! :D

igår kom jag till grebbestad vid ca 3 tiden :) , pappa kom och hämta mig vid torp så jag övningkörde, vi övningkörde vid fjällbacka o igenom :) , sen när jag kom till villavagnen så åkte jag, royna, becca, mamma o mikael till grebbestad o kollade lite i affärer, vi kollade skor lite, och jag bara tänker på min stilett klackar jag vill ha från affären din sko ! , love it love it ! . vill ha säger jag bara ! :D .
sen idag så har vi badat, riktigt varmt i vattnet faktiskt :) fast de blev kallt när man kom upp för de blåser juh ..
snart ska jag o becca ner och duscha , duscha i en kall/varm dusch, och få bort allt saltvatten :) . gott !

längtar tills fredag, då örjan kommer för att spela på campingen :) mmmh.. å så kommer tobbe o kisse o john hit upp :D . de ska bli kul :P .. dricka lite och ha trevligt :) .. fast hoppas de blir fint väder ! idag har de varit kanon ! :D jippi ! . sola lite till sen när jag kommer upp fr¨n duschen :D . gott gott

men nu ska ja spela lite kort med becca ! - hörs sen :D .. bye bye :D .


Pussssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0