god morgon bloggläsare

godmorgon alla:), nu har jag vaknat och vaknade av såklart att terror slickande sig .. han är förrjäklig när han gör de... jag tänkte berätta lite från igår..
igår hände inte så mycket. jessica o fredrik o collin åkte till ulricehamn elle va de heter och ska vara där i helgen. där bor erika o hennes kille erik.
så jag ska ju passa terror till söndag kväll :P, så igår åt jag popcorn kollade på the wrestler o a walk to remember. :) bra bra bra filmer :D .

sen så pratade ja med "D" lite grann :) . de va kul..

men nu så ska ja ta på mig .. och gå ut o gå med terror ... usch han e förjäklig ute :O :P .. tyvärr...

ja ja ,kommer in sen o skriver :D

Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0