Dunka plåt med en purjolök !

igår så åkte jag från grebbestad hem till lilla tråkiga ale ! , fast där stannade jag inte länge, jag åkte till stan istället med lottie, skulle åka dit med ida också men så blev de inte för att hon har sin köldallergi :( ... men nästa gång ! :D.

i stan så köpte jag klänning o skor till idag :) eftersom man måste vara lite party när örjan kommer och spelar på våran camping :) . iaf när jag o lottie hade vart i stan i 5 timmar så åkte jag hem o åt sen blev det att åka till lödöse för att möta jessica :) ! , o där stod gabbi o ida tillsammans med jessica o collin ! =) .
så stod där och tjötade lite och visade mina grejer jag hade köpt :D ! dom älskade skorna :) .
men sen så gick vi upp till joanna för att hälsa på henne , äta lite o så :)

sen bar det åt hem till jessica, skulle sova där eftersom fredrik skulle ut och festa, :) .. så höll henne sällskap :) trevligt hade vi iaf, vi satt o pratade till kl var 2 på natten :P somnade kanske vid kvart i 3 :P .

Så idag har vi dunkat plåt med en purjolök hahahahah ! :P fast inte riktigt men nästan ;O...

jaja nu ska jag börja göra iordning mig :) men ni får ha de så bra, bloggläsare för de ska iaf jag ha ikväll ;) ! PARTY ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0