Waterpipe and Submay!

En dag efter skolan kände jag och lottie att vi skulle plugga hemma hos mig :P , Aah det gick juh bra d menar jag.. det blev istället vattenpipa, men det gick itne så bra det heller eftersom den kolen vi köpte tog juh evigheters evigheter att tänd upp :P.
Men tills slut gick det ändå fast bara ibland :S ..
När vi hade rökt vattenpipa så hängde vi ut genom fönstret :P.. hahah, d va d fuuuulaste ja har sätt ! . :P

Sen blev lottie hungrig så jag fick åka med henne in till stan så hon skulle få äta sin subway.. nästa gång får hon en gratis subway;). shet den bruden kan äta ;) 30 cm! :P haha .

Lovie Lovie!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Hahahaha, så jävla kul va :DD Roligaste på länge, vilket liv ! ahhahha :D LÖÖÖÖVVV

2009-02-04 @ 22:26:58
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0