Trötter ? .. :O

Åh herrej*vlar, Va man kan vara trött då, igår var fan den värsta dage, först på morgonen kl 8:00 så blev det körskolan till 11:00, sen åkte jag in med lottie och jessica å väntade tills lottie åt sin mat , hmm man behöver inte ens säga de längre ;) . ( ta inte illa vad dig lottie ) . ehm aah iaf. sen gick jag o lottie till min spårvagn och väntade på den .. tråkigt för ja skulle jobbar kväll, 13.00 - 21:00 ! Och d va den värsta dagen än så länge.. d va så mycket att göra , vi hade fått in jätte mycket patieneter på vårann avd så d va sjukt ! . Sen kom ja hem vid kanske 9 men kunde itne somna förens kl 12 :O sen upp och hoppa kl 05:00 För ja skulle jobbar dag idag :/ .. trött eller ? JA ! , jag hade tillome ringar under ögonen :O .. men d va kul att lottie jobbade samma som mig :) .. Vi möttes och rökte tsm lite och så :) . det var riktigt trevligt.. Och pinsama saker gör man på praktiken ja !!!!! . :O . fu faaaaaan ..
 aaah nu sitter ja här och ska nog ta en sväng till soffan och kolla på melodifestivalen och sen kanske sätta mig på motions cykeln ! :) .

Men nej nu ska ja dra

Lovie Lovie


Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahahhaha så sööt e du :D kul att nåågon har lite action på sin avdelning iaf! du har mkt roligare än vad jag har :( roligare patienter, bättre handledare (?) , & ANNAT ;)... hahaha

nakenchock!<3

2009-02-21 @ 22:20:10
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0