Leeedig. =)

Idag var är man ledig då va :) . så jäkla gött.. sov ända till kl 13 :00 idag .. Ja bröjar bli som charlotte ;) skoja bara.
nej men nu efter ja skrivit detta ska ja gå ut och gå lite granna hade ja tänkt, sen när man kommer tillbaka lir det tv :P
Royna kommer hem från jobbet då ska vi åka till Öb och köpa lite schampoo och så :) . Sen blir det äta och duscha och gå och lägga sig för att ja ska jobba imorgon :O .. Visst de e jätte roligt men d är lite jobbigt att gå upp 5 varje morgon när ja börjar tidigt :O . aja man får väl bara bita i det sura äpplet och gå :) . det finns itne så mycket att göra :)..
Ska träffa sam snart oxå hoppas ja :)
men nej nu ska ja ut och gå tror jag, Längtar hem med till min säääääääng ! :)

LOTTIE! , jackor med päls, ja ser det varje dag ;) . ska vi köpa nya jackor ? :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahaha, ska du bli som mig så får du allt ta & sova 3 timmar längre ;)



OHOOOOO ! jackor med päls.. helst tar jag en gratis, orka hora runt efter en jacka liksom? hahah, stooor jacka, lite päääls :D

<333333 !

2009-02-18 @ 18:40:33
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0