Jackor med pääääls!

Jag och Lottie , åkte till min moster till bishooooooooooop ! , vi gick till centrum för att ta ut pengar och köpa lite nötter ! , när vi skulle gå ut såg vi en svart jacka , med lite päls ;P ^^ . fast den jackan var fan inte snygg !!!!! HUR MÅR NIIIIIIIIII ? .
haha ,
sen kom vi hem till min moster checka lite film först down to you som sög rätt brutalt, men sen blev det halva top gun för vi orkade inte kolla mer för vi var jätte trötta och var skit nervösa över praktiken dagen efter ! . ja vet inte riktigt när vi gick och la oss men kan tänka mig att det var vid halv 3 eller nåt :P

vi vaknade upp med en jääääävla väckarklocka som lät som om det brann elelr nåt ! . den var fan inte rolig ! . :P .. men vaknade som ett spjut och vi gjorde iordning oss och satt på spårvagnen från kvar i 9 till 20 i 10:P vi kom till korsvägen och visste inte var vi skulle gå. yrade som två hönor ! . hahah d måste sätt jätte kul ut :p .. men till slut httade vi :) . och när vi kom dit hittade vi nästan itne dit men svårare var d att hitta ut ! :P hahahaha ! . så jävla kul :P ..

idag så åkte ja till praktiken själv och det var ox nervös för då skulle ja träffa min riktiga handledare :O .. hehe jätte snäll var hon och allt ! .
jag träffade lottie vid korsvägen på väghemåt och då var hon nervös :) .
ja hoppas d går bra ! .


Lovie lovie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0