Hem idag då !

Idag så har ja varit och jobbat , pratat lite med handledare och så, sen fick ja sluta vid typ 12, halv 1 ngefär, när ja va påväg hem från jobbet så pratade ja lite med charlotte i telefonen  , saker som ja inte ska ta upp här .. :P you know what i mean ! lottie.

när ja va hemma hos min moster så åt ja lite lunch och sen satte mig vid datan och tränade lite på motions cykeln och så , sen när mamma slutar så ska ja, mamma, royna och mikael åka till mormors grav och lägga blommor och så.. :( .
ja känner att ja bara vill ha ut mina känslor men de går inte .. :( .. min kropp håller inne dom..
btw sen kommer ja hem till min data och då blir d BILDER :D .. thihi :D . finally :)

Lovie Lovie !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

You go girl ;)



Shiiit vad du har pimpat bloggen då! Musik, klocka & grejer :D ahaha NICEE !

2009-02-19 @ 19:43:22
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0