Halla Halla? :P

Oj Oj Oj inte skrivit på ett tag nu men ska försöka komma in i det hela igen :) . jaa vart ska ja börja ? . jo jag har jobbat , jobbat o jobbat :P . ungefär.. har vart ledig 1 dag typ.. alltså d ända ja gör är å jobbar :P . men kul är det iaf. fast itne nu för vi har fått magsjuka på våran avdelning och idag kände ja att ja mådde lite illa så ja stannade hemma för säkerhetens skull eftersom ja ska till jessica o fredrik på fredag o ha en familje kväll :) .

Ah men iaf. igår var ja på min första operation :) . hihi , det var jätte kul , och snygg utsikt ;) hahah , ah men patienten hade höft fraktur på hö ben och skulle få en halv protes och ny höft kula :) .. aah d va en riktig kul upplevelse iaf :)

desperate kommer på tisdag :) yey ! :) . hoppas ja inte jobbar kväll då :) .

Ja måste bara säga några ord om mig och lottie ! ha ha,

Lottie = tar och träffar killar :)

Jag = är elak och säger emot killar :) .

vi ska lära varandra hur man gör ;) haha . det finns många störda killar , "hänga med mig upp och mysa" , :O halla halla .!

jaja Men ja säger bara:


Lovie Lovie!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

HAHA snygg utsikt ;) ohoh.



hahahah omg , det finns inget mellanting på oss. antingen eller! haha



ÄLSKÄLSKÄLSK!

2009-02-25 @ 18:34:00
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0