dåligt immunförsvar?

Fyyy . nu har jag haft ont i halsen i fan 5 dagar.. tyck synd om mig ;) . haha ne men ja ringde vårdcentralen idag och dom säger att dom inte har någon tid och nu väntar ja på ett samtal från kungälvs jour . fy ja har verkligen jätte dåligt immunförsvar för dom på vårdcentralen sa att domtrodde de va hals bla bla .. men aah ska antagligen till kungälv och ta prover och sen får ja väl pencilin .. och min syster ska ha dop för collin på lördag detta går verkligen inte bra ! att ja aldrig kan bli frisk.. ja vill bara ha sommar nu ! . just nu är ja hos frida och muppar mig.. jaag har stora planer för fridas pojke assså ;) .. PAIN! . mohaha.

Lovie lovie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Illa ! jag är också sjuk :/

2009-02-05 @ 19:05:38
URL: http://mixxed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0