Blir så arg !

alltså ärlig talat .. hur tänker skolan om ja får lov att fråda :S ? .. för dom måste juh ha nåt problem ? :S .. ärligttalat ! .. för ja fick hem min frånvarolapp att d stod att ja hade frånvaro på lektioner när ja hade varit sjuk ! . ärligt ! . ja blir så förbannad !  dom tänker juh med röven så imorgon när ja vaknar ska ja ringa upp till rektorn och prata med henne och skit .. ohhhh! . fan att inget kan vara normalt .. visst att ja kanske inte har vart på verenda lektion men när ja e sjuk och har anmält att vara sjuk då kan dom fan inte sätta frånvaro på mig ? .. blir förbannad ! .
jag kände när ja kom hem från syster att d va nog .. fick massa ilska på mig och ja ville bara åka nånstans så d blev bästa lottie :) .
Så nu sitter ja här precis kollat klart på en film :) . och pratat lite skit med henne och så :) .. Love that girl ! :) .. can talk about everything :) . inge bra på engelska ;) ..

Lovie Lovie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0