2 år :(

Usch Imorgon är det två år sedan mormor gick bort.. ja har tänkt på henne varje. dag kommer ihåg dagen som om den var igår.. jag gick i skolan, satt där på språk engelskan och pluggade lite, då jag fick ett samtal från mamma, jag gick ut från klassrumet och tog samtalet.
jag hörde på mamma att det var något fel , ja tittade på klockn och klockan var 12 : 35..
mamma frågade va ja gjorde och hur ja mådde..
ja svarade tillbax att ja mår bra och att ja är på lektion..
hon sa att det har hänt en sak, ja sa bara okej.
Hon sa att det är nu så att mormor har gått bort...
ja fick inte fram mina ord utan ja stod still och sa ingenting, sen sa mamma att hon var tvungen att lägga på och så.
jag var så chockad att ja fattade ingenting.. Ja gick in och satte mig på min plats igen och då kom det ja började gråta som en jävla idiot, jag fattade inte va som hade hänt ja kunde inte fatta att min mormor hade dött.. d kan ja itne fatta än heller .. :( ..
ja sprang till malin och började prata och sedan åkte ja moppe hem.. när ja kom hem så la ja bara mig i sängen och lipade som en idiot , tills mamma kom hem och vi åt en go middag och alla bara kolla ner på maten..
jag vill att mormor ska komma tillbaka , hon har lämnat ett stor ensamhet bakom henne .
jag saknar och älskar dig nåt så otroligt mycket mormor =( , I want you back! .


19/2 - 07 Vila i frid... Gun seimertz

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åååh va hemskt em :( <3 säg till om du vill snacka om det ..

2009-02-19 @ 00:15:29
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0