Wake up

Hmm imorse efter kl 6 så har jag vaknat lite till och från.. så jobbigt för jag ville verkligen sova, men så vaknade jag vid 11 =) gick ner och åt frukost som bestod av flingor o fil :) .
Idag är det ruggigt fint väder så jag ska ut och sola, i think :) !
Sen så kanske frida kommer om jag inte åker upp till jessica men de tror jag inte blir så..
ja det blev inga bilder när jag tände mina ljus men men någon annan dag =) .

jag ska gå ut och gå en lång promenad idag, ska gå till alafors och tillbaka :) .
så det ska bli lite härligt :D !

längtar tills jag flyttar hemifrån då jag ska skaffa mig en pitbull :) , jag vill verkligen ha en hund nu .. :( dom är så mysiga..
Saknar Terror :)<3.


ja ja nu ska jag dra och göra irodning mig :) men ha de bra så länge, skriver strax :) pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0