Vetefibrer?

Var juh hemma och lagade mat ( korvstroganoff ) . sen kom royna o carina för att klippa katternas klor. sen drog jag med royna hem för att sova hos henne för hon nojar upp sig lite .. men imorgon är det första natten hon ska sova själv sen torsdags :P.. så ja..
Vi kom hem hit iaf och var sugna på glass, gick upp till affären och köpote glass och när jag ska läsa på innehållsförteckningen så står de att det innehåller vetefibrer:S.
och har aldrig hört de förut i glass, och jag är juh gluten så jag kollade runt här på internet med de står inte ett skit:P..

så om någon är gluten som läser min blogg :) svara gärna om du vet om de är gluten i vetefibrer:D. skulle vara snällt..
ja iaf så ska jag gå o lägga mig snart..
är jätte trött o seg.. men men ska äta upp min chocklad o sen dricka lite saft o borsta tänderna :D !

GOD NATT ! :D

pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0