the veronicas - untouched

nu har jag släppt ut terror i löpparlinan, så han håller på att rulla sig i gräset =).. mysigt i det fina vädret..
själv så sitter jag på trappan o har tänt en cigg precis =).
gott :D kan jag säga..
lyssnar på the veronicas :) älskar den låten untouched :D bra bra !
snart kommer väl julia med collin också =) . så att ja får lite sällskap här ute i skogen :P
fast de e mysigt att bara vara här.. älskar att vara här =D !
fast jag längtar inte tills i kväll då jag ska ge terror örondroppar för hans örninflammation :P.. då är han aggresiv,, får sätta mig på honom och sen sätta på han munkavel.. :P haha jaja men de måste juh göras :D ! men de kommer gå bra...
efteråt är han så nöjd också att han vågat ta det :P .. älskar den hunden men han har sina brister .. precis som vi människor :P..

jaja här får ni låten iaf :D! lyssna på den, om ni inte hört de innan så jäkla bra !:D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den låten är sviiinbra.. love it !

2009-08-07 @ 23:22:46
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Emme

hehe ja eller hur :D mmmh ! kan lyssna på den hur mycke som helst :P

2009-08-08 @ 00:09:33
URL: http://knoppz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0