Stan.

idag vaknade jag vid kanske nio tiden =) , sen så duscha jag o gjorde i ordning mig i lugn o ro, sen kom elin till bussen, så vi tog den kanske vid 20 över 1 eller något.. kom fram till stan o mötte frida som hade jobbat =) .
sen mötte vi mamma för hon skulle lämna en grej till mig och börja åka till katrineholm :( .
sen drig vi in och började gå i affärer, kollade typ bara på Gina, eller där köpte jag allt utan ett plagg o de var Bh:n..
den köpte jag på lindex..
annars så köpte jag en klänning, ett linne, ett par leggins, ett par jeans =) .
vi kom väl hem runt kvart över 5 eller nåt..
så nu ska vi åka upp till sjövallen o dricka lite =) jag , nina o elin =) .
sen imorgon blir de väl att åka till Jessica :D ! passa vovvsingen:D terroristen ! .


Men nu måste jag pysa för att hinna ! :D put have a nice day !
Puss i puss!

         
Klänningen =)             Linnet =)                  Leggins                    jeans


puss!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fick du pengar ändå?

2009-08-05 @ 19:27:19
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

500 för bh o jeans. :P

2009-08-06 @ 11:50:50
URL: http://knoppz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0