snart e de dags igen..

Jadu , hur känns de för dom ska börja skolan igen ?, för mig känns de iaf lite ångest nu.. för snart så börjas de igen !.. hlvetet.. men jag ska plugga detta året som jag aldrig har pluggat förut! nu jävlar .

Hmm kom o tänka på förut hur mycket falska människor det finns i världen !, det är faktiskt lite skrämmande hur mycket sådana människor det finns..

becca o conny kanske ska komma upp hit till mig så att jag slipper vara själv :P, dom ska fjäska lite med dennis moberg :P hoppas de går bra iaf för jag vll ha lite hjälp när det gäller terror med hans örondroppar .. för de blir enklare när man är två.. för han lyfter mig nästan när jag sitter på han, så börjar han skaka o sen blir han rädd å förbannad på örondropparna o mig bara för att jag tar dom på han :P.. han e inte rolig när de gller sådant..
menmen va gör man inte..
kollar på american dragon nu hahah älskar de barn programmet :P likadant med brandy o herr morris, hahah för morris är så blåst :P..

ska dra ut med terror nu men ha de bra sålänge puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0