skola skola skola ...

Ja nu har man då övningkört, längtar sönder tills jag får mitt körkort, tänk den dagen alltså den kommer vara den bästa dagen i mitt liv :)! de händer så mycket nu liksom, jag fyller 18, förhoppningsvis har jag körkort o krogen o allt :)!
love it !

längtar också tills jag kommer flytta till strömstad :) ! yes !
hoppas bara att jag kommer få ett jobb i norge :) men de kommer jag ! I HOPE.

skola imorgon börjar 10:05, och jag kom precis på läxan jag har tills imorgon, jag ska fråga 6 personer om dom vet vad kultur är:P .. haha ja ja .. konsitgt men så e de..
slutar kl 17:00 imorgon iaf.. sent men bättre det för den sista lektionen ( resurs ) den får man välja om vill vara på eller inte, och jag kommer gå på den för att jag vill plugga lite o så , för man har juh lite grejer kvar sen 2:an .. dom vill jag bara ha bort.

ska gå ner strax till mamma o sitta där lite med henne, sen ska jag upp, läsa bok och sen na na :)! det ska bli gott ! .

men måste göra klart läx jäkel .. :S .. hmm undra hur det kommer gå nu då.. ja ja de kommer vi väl på ..

Ja men nu får ha de så bra o sova gott GOD NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0