skit måndag..

Jadu va ska man säga.. gick upp vid runt tio imorse .. gjorde irodning mig och var klar precis innan vi skulle gå :D ! luugn morgon men ärligt talat det är en så äcklig måndag.. vi har bara studietid :S .. elller jag har de iaf.. ingenting varför ska det vara bra för .. ja ja skit samma .. Har satt upp mig på körlektioner nu iaf :)! .de är gött..
så nu blir det fan körkort snart! :D gott gott gott .

Nej men lyssnar på lite lejonkungen musik :)! tycker dom är bra..
såg nu att blondinbella o kenza har umgåtts. såg konstigt ut vet inte varför men de är bara för att kissie kanske ska trycka ner på alla o att man inte kan se bloggare tillsammans för dom försöker verkligen nå toppen hela tiden.. men de är juh annat :)!

ja ja ..

ska börja läsa min bok nu ! . sen ska jag vila ! ska bli skönt ! .

The circule of life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0