Sjövallen =D

igår så var jag juh på stan lite och när jag kom hem så åkte jag, nina, Elin o sanna till sjövallen =) , vi la upp filtar på gräset o Spelade musik o kort. hade jätte mysigt.
sen kommer Kenneth o Matte dit o hälsar på . så dom satt där o tjötade :P.
jag o Elin fick för oss att bada :P så vi hoppade i .
kallt var det men inte så kallt som jag trodde det skulle vara ;P
Sen gick vi upp och då kom båda på att ingen har handduk med sig så då fick ja en rätt så bra idé att torka oss med toa papper :P. haha så vi gick dit o gjorde det :P ..
Sen åkte kenneth o matte så då satt vi där liten stund själa iaf o så kommer Rickard med pizza till dom o simon o Linus kom också :P.
men sen började alla frysa så då drog vi därifrån, alla ville till mc donalds utan jag :P.. för jag äter juh inte sådan skit.
och sen drog jag o elin till Nol för vi trodde det var fest, men nej de var det inte. 2 pers liksom. :P
Så då drog vi till älvängen o satte oss vid älv ans o luffade lite :P haha ! . o då kom Kerry o Daniel o tjötade lite, sen skulle dom upp till hålanda o greja så vi hängde med dit men där var vi inte länge, tråkigt som fan o mitt ute i öde marken så vi drog lika snabbt som vi kom dit. :P
Sen blev vi av släppta i älvängen o då gick jag o elin hemåt :P..

Kom hem och gick o la med direkt , var jätte trött :P.
Så vaknade vid halv 12, och suttit o kollat bloggar just nu .. fun fun .
Ska ner o äta någon bit mat o sen in o duscha eller jag kanske ska städa först.
ah såhär blir det, ner å äta, städa, duscha o packa ! :P
sen ska jag juh dra till jessica idag =) , ska passa vovvsingen hela helgen =) ! .
gött kött !
har precus pratat med syster yster o nu ska hon åka å klippa sig =D , hm undra hur det blir =) .

FINT VÄDER, satte mig ute o höll på att dö av värme slag :P hahah!
Men nu ska det fan vara fint länge önskar jag ! :P 

Ja ja nu måste jag börja så att ja hinner med allt ! =D .
Puss å kram, skumbanan! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0