promenad o Fika =)

Nu alledes strax ska jag gå ut o gå med Elin o betty ( betty är hunden) o då ska vi gå ut o gå till alafors kanske eller något sådant =) det ska allt bli trevligt :D !
Sen senare så ska jag dra in till stan o Fika med Ida :D ! det ska bli kul för att jag har inte träffat henne på jätte länge ! :D ! så det blir kul kanske drar in vid 5 tiden eller något ! :D
Sen senare ikväll så vill jag dricka :) så ska fråga några om dom vill hänga med in till stan :D !

Alltså lite roliga grejer kan man ju göra nu när de snart är skola igen !.

Men nu måste jag iväg å skynda mig men kommer senare å då bloggar jag igen !:D

Kommer om kanske 2 timmar eller något :) puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0