Plugg

Ja idag vad har jag gjort idag :S ?
jag kom till skolan och hade sjukvård som första lektion, har fått läxa i det tills på fredag, vi ska redan ha prov i sjukvård nästa vecka :O! vadå stressande ? :O .
Sen så hade vi lunch o sen hade vi klassråd :S fattar inte ens varför vi har det för det känns bara som om vi pratar om saker typ som berlin o afrika hela tiden :P ! inget annat.. ja ja .
sen hade människan socialt o kulturellt.. verkar som en rätt B kurs. men läraren verkar väldigt bra..
om jag får säga mitt :)!
sen åkte jag hem o vilade :O hmm får inte göra det för jag vilar inte utan jag somnar :O! och kanske sover i 2 timmar sen kan itne jag somna ! . skit ..

Men gött imorgon iaf? , har inga lektioner förens vid halv 2 eller när vi börjar ! . jätte sovmorgon ! :D det gillar man ! .
Hmm jaa, pluggar nu på sjukvården sen ska jag göra klart min ena bok och sen ska jag börja läsa på den andra som man lånade idag på bibloteket för den är till svenskan, för man måste göra någon bokskit . :P :S

alltså man kan inte vara borta från skolan 1 dag för då missar man jätte mycket.. det går inte att vara sjuk känns de som för det har man inte tid med nu ! .

och det är så jävla orättvist, jäkla 1:or får datorer ! :@ blir förbannad alltså.. varför kan inte vi 3:or ha de, för vi har juh mycket att göra nu i 3:an med projekt arbete och allt ? . och datorerna på torget dom funkar juh aldrig så jag fattar inte hur dom har tänkt sig detta. men orättvist är det iaf.-!!!!

Man nu ska jag hänga med mamma ner till äffären o sen så ska jag plugga vidare ! bara att plugga så att man blir klar med skiten snart..
och jag gick aldrig till resurs tiden idag för jag gör det nästa vecka ist ! . känns bättre ! .var så trött idag så det var sjukt ! -

Men men Lottie när du ser detta ring mig då? .


Puss pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0